// MUSIC ♥
Disclaimer


BILA TANGAN MULA BERKATA-KATA :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links




Let's Chat!



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® NAZATUL ATILAH 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
12 APRIL 2013
Friday 12 April 2013 , 08:58 , 0 Comment[s]
Dari Facebook :)

10:45 Malam 

Assalamualaikum.

Haaaa ,sebelum aku bercerita kisah dongeng sampai ke Afrika nie ,meh wish happy besday reramai kat aku .Lekass.Lari lari anak ke sini meh.Cepat!Masa itu emas.Ayuuhhh!Haha .Satu dua tiga.*okay,semua gila -.-' Haha.Memalam cenggini aku sepatutnya takde mood nak menaip bagai.Aku tak nak meletihkan tangan aku nie.Sebab dah jenuh dah dari siang tadi aku kat rumah.*haa,ape kena mengena ngan tangan aku nie?Ayoyo Atilah gila k Atilah gila -.-'Yang sebenor-benornya aku nak kongsi kebahagiaan yang aku alami a whole day disebabkan parents ,siblings ,and kengkawan yang membuatkan aku rasa nak jerit ,gelak tersenyum and sebak pon ada.Okay panjang benor lah pulak muqadimah aku kan.k ,abaikan .

First meh aku cite ape yang terjadi malam before bufday aku.
Malam tuu aku rajinkan diri tuk mengonline sampai la pukul 3:00 pagi.Tak yah terkejut bagai la kome sebab aku kalo dah mengonline mmg tak ingat nak tidur.Tapi kalo time makan mmg aku dah setkan kat mind okay,stop jap tuk makan then sambung ngadap dunia ICT.Haha.Tuu la Atilah.Ngonline memanjang je taunye.Malam tu sepupu aku dah tido lebih awal.So ,tinggal aku sorang je yg tak membute lagi .Bila aku on fb aku tengok noti aku nyala.Haha.Pastuh aku tengok rupe rupenya adalah beberapa insan yang baik hati dah wish kat wall aku even blm lagi pukul 12.*Awww,bapak baik lah korang.Hmm nmpk sgt tak nak terlewat wish kat aku kan?sbb tuu rela bermati-matian tahan mata dari tido semata-mata nak curi peluang wish kat aku.Okay *gedik =.= 

Secondly,aku tak ingat sangat pukul bape time tuu tapi yg aku tau akak aku wish kat aku.Ohh yeah.Sebab sayang la tu yang menyebabkan dia wish kat aku ."Akak malu sbb tu wish pkai text je".Wekk beria!Tak nak otp sebab tak biasa baik-baik ngan adik sendiri .Haha.Ape ape pon aku tetap reply text dia.Tapi bukan time tuu jugak.Aku reply hari esoknya iaitu harinie la pukul 1:30 tengahari.Haha.Yang penting janji ucap thanks.Tanda aku appreciate .Hoho .Baikkan aku :P 

Pastuh pastuh ,alaaaaaaa,aku dah tak boleh nak sambung lah.Sebab aku dah ngantuk sgt.nanti esok aku sambung balik dengan panjang panjang k.Syes.hati dah malas .tangan dah takde tenaga.Errr,actually nak tengok Running Man jugak nie.Tak focuslah kalo sambil menaip sambil tengok Running Man.Okaay lah jumpa esok belog ;)

NOTA HATI :Selamat malam .Tahniah Atilah sebab dah remaja.Happy besday to me .
May Allah ease everything that I did .InsyaAllah :)
                             

gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts