// MUSIC ♥
Disclaimer


BILA TANGAN MULA BERKATA-KATA :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links




Let's Chat!



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® NAZATUL ATILAH 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Smka
Monday 4 March 2013 , 15:48 , 0 Comment[s]

oh seriously aku tak boleh bayang kalau aku tak masuk SMKA,
kalau la aku stay kat sekolah harian tuh,
agak nye apa akan jadi dengan aku sekarang ye?
maybe aku akan jadi sosial kot,kot la,
aku tak boleh bayang kalau aku tak masuk SMKA,
betapa ruginye aku sebab kat SMKA la banyak sangat sangat yang aku belajar,
oh God,you've sent me to a right place,
once i prayed,i want to be a good person,
without me knowing.He sent me to SMKA,
He knows I can change myself at there.
He had already done the best plan for me.
mungkin ade certain yang cakap, "parents yang suruh masuk SMKA"
you're wrong!
ALLAH yang hantar kita sebenarnye,sebab semua perkara yang terjadi kat muka bumi ni dengan izin Allah,
Allah beri petunjuk melalui parents kita dengan menyekolahkan kita dekat SMKA,

kalau la aku masih stay kat sekolah harian tuh,
mungkin aku takkan pernah terfikir pasal dosa dan pahala,
mungkin aku takkan pernah nak tau lebih lanjut pasal dunia islam hari ni,
mungkin aku akan ketinggalan banyak aspek,
yang sesungguhnya banyak mengubah aku.serious :)


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts