// MUSIC ♥
Disclaimer


BILA TANGAN MULA BERKATA-KATA :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links




Let's Chat!



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® NAZATUL ATILAH 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Missing?
Monday 4 March 2013 , 17:05 , 0 Comment[s]



Assalamualaikum

Hidup nie penuh dengan tanda.Ada mcm-mcm tanda.Tanda yang paling aku tak suka tanda noktah.Sbb noktah bagi aku seolah-olah bermaksud pengakhiran sesebuah cerita.Okay,stop merepek.Sekarang let the hands show you and tell you,what I try to mean about :)


Syesly ,kalo dpt putarkan waktu ,aku akan cuba untuk hargai setiap detik dengan korang,kawan.
Since kita semua dah abis exam aritu,payah mmg usah kata la,sbb aku jarang dpt jumpa korang.
Sesape yang dekat dekat umah dengan aku tuu ,hmm.Coopp ,tak semestinya rumah dekat boleh selalu jumpa ,but semua mcm katak di bawah tempurung ,nak memerap dekat bawah ketiak mak je
 *okay,nie aku tipu je .

Well said ,semua dah jauh jauh.Kalo dekat hostel tu ,it's easy for us to know where we're going,
with whom and whatever we did ,right?But ,semua tuu kalau and kalau kita dapat undurkan waktu .
Semua yang berlaku tu hanyalah pengalaman.And pengalaman la yang banyak mengajar aku erti kehidupan sekarang.Kalau dekat ostel dulu ,aku la hero yang selalu duk ganggumembe membe aku yang tengah study la,yang tengah sembang la.

And yang paling aku suka ganggu ada sorang membe aku yang tengah tidur.
Mcm mane aku gnggu dia tidur tuu hee tu rahsia antara ku dan dia.Haha.Haa,tak yah mention sape dia rasanya takpe kot.Heee*okay,lap air mata.Kadang-kadang ,aku teringat memory aku dengan cikgu cikgu.Syes ,aku rindu cikgu addmath n mathmode aku .Aku suke cara beliau ngajar .
UNIFI sungguh.Unifi unifi pon tetap HEBAT!*tuu tademark kelas.Si  budak Syafiqah Musa yang bagi.

Kalo time kelas PHYSICS lak ,aku dah la duk kat bahagian table last lak tu ngan kengkawan.Memang "nampak" sangat la aku sebab dapat duduk bahagian last sekali -.-Aku dapat meja last sebab time tu ada perjumpaan Pengawas,but then semua duk berebut nak duduk bahagian depan sekali.*Okay,ada ke yang nak meja last.Lepas dah habis perjumpaan ,aku ngan a few more friends berlari mcm ada acara marathon je gayanya pecut pecut kitorang nak dapatkan meja yang first gitu.Last last,masuk je lab ,kengkawan yang lain,semua dah senyum senyum kambing dah.Ye lah happy la tu sebab dah dapat meja depan.
Sadis sungguh :(Takpe lah.Kitorang think positive,maybe kalau dudukmeja belakang belakang ni dapat la perhatian lebih dari cikgu.Heee.takpelah.KAMI REDHA.Okay,tutup cerita pasal chopp choopp meja nie.

Dah abis dah.Okay,pasal BIOLOGY lak.Huwargghh,rindu ngan teacher Rodiah.
Syes rindu ngan teacher.Teacher laa the one that always keep on supporting me
 when I failed BIOLOGY for the first time waktu form 4 dulu.Teacher selalu kata
  "Its okay,Atilah,remember even you failed,it doesn't mean you failed for the rest of your life"
.Rindu rindu rindu ;') Teacher,saya ingat lagi time waktu rehat,saya nangis tak nak pergi dewan makan and terus datang dekat teacher ,pastuh nangis.I'll never forget that moment .Thank you teacher!

Okay ,back to normal .CHEMISTRY ,SEJARAH ,BM ,BI ,PQS ,SY ,ARAB :) Aku tetap ingat kenangan dekat sekolah sampai bila bila InsyaAllah :DOkay,kalo nak cerita pasal kenangan memang sedih.But but ,rasa rindu tu tetap takkan dapat hilang sampai bila bila.Remember ,all those memories will always keep in my heart ;)


NOTAHATI:Right now,I miss u guys ,buddies :)


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts