// MUSIC ♥
Disclaimer


BILA TANGAN MULA BERKATA-KATA :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links




Let's Chat!



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® NAZATUL ATILAH 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Salute :)
Friday 15 March 2013 , 02:39 , 0 Comment[s]
Assalamualaikum.


Baru je aku bukak belog nie ,tetiba aku nampak sarang tarantula keliling sana sini.,mengacau sungguh.Err,*poyo sungguh ayat.okay.Back to basic.Act ,aku nak sangat sangat story pasal kengkawan aku je kat sni.Kalau boleh setiap entry aku penuh ngan cerita kengkawan and family aku je. Sebab this is my life.What that I've been through for many years and ape yang bakal aku lalui nanti.InsyaAllah lepas nie aku bakal jadi seorang siswi.Haaa,kat sesape yang tak tau siswi tuu ape ,silakan kejar pak cik and mak cik google translate.Haha.*memain je.

Siyes ,bila aku tengok style abg aku dari dia skolah menengah until dia dekat Universiti ,aku nampak perubahan kat diri dia.Perubahan macam mne?Haa.Dia nampak laa dah matang .Kalo dlu perangai unmatured dia ada je kat merata-rata.Kalo dulu dia ssah sangat nak diajak jadi kawan sembang.Kalo dulu,dia la manusia yang paling rajin mengganggu ketenteraman orang lain.Tuu semua dulu.But now,there were a great miracles.Haha.Dia dah cukup berubah.Alhamdulillah.Err,aku memang rajin nak cerita pasal dia sbb bagi aku jarak umur aku ngan dia no so far.beza kitorang just 2 tahun je.Dia lah the only member yang boleh masuk ngan aku.Haha *layankan aje -.-"

Aku ingat lagi dulu aku jeles gilaa ngan abang aku.Time skolah rendah lagi.I don't know why.Tapi bila aku muhasabah diri balik.Heee,baru aku tau and I found the answer knape lah aku jeles sangat sangat kat dia.Okay,firstly ,time kitorang skolah rendah he always be the best among the best.Faham tak what I meant about?Bagi aku dia nie memang guy yang genius.Apa apa pon teachers memang suka mintak tolong kat dia.Haa *tu apa yang aku tau dari kengkwan pompuan dye la.Well said ,dia nie rajin ,top student and ketua pengawas that time.And memang jadi tarikan pompuan laa.Woaahhh,femes gituu.Hahaha.Beria sungguh :/ Aku memang suka bash abang aku.Haha.Terukkan?Secondly ,aku jeles sangat tengok result pekse dia .Alhamdulillah ,semuanya success .UPKK 8A ,UPSR 5A :) Mabrukk ya Akhii.

*solo yg pakai baju biru tuu.
Sumpah nak tergelak tengok zaman kanak kanak ribena dia nie.
Haha xD


Lepas tuu ,naik sekolah menengah aku yang jadi paling teruja bila dapat tau yang dia dapat banyak surat tawaran.Tapi yang buat aku bengang bila aku nak curi curi tengok surat dia ,confirm dia marah.Haiiisshh.Bengang bengang bengang sungguh aku!Sabar je lah time tuu.Last last,he made a good decision dengan pegi SEMESTI .Alhamdulillah mom and dad terima ngan keputusan dia.And bila dia blaah from this house ,and I'm so happy and I can feel the freedom.Haha.Takde lagi manusia yang boleh ganggu aku ,takde lagi manusia yang boleh nyibuk ngan aktiviti aktiviti aku.Haha.Semuanya nyamaaaan.Haha.

But ,semua tuu skejap je sebab apa?Sebab aku dah stat rindu nak gaduh ngan dia ,rindu nak jadi kucing yang selalu gadoh ngan anjing cam dia.Haha.Semuanya rindu laaa.Haha.Well said ,"Air yang dicincang takkan putus" Siblings la katakan :) Alhamdulillah again ,and dipendekkan cite abang aku success dalam SPM dia.8A's .Even dia mengharapkan lebih ,but Allah knows what the best for His servant .Ada hikmah di situ kenapa dia tak boleh dapat lebih dari tuu,okay brother.Anyway ,barakallahufiikk ya akhi .

Okaay,let me short the story.Lepas dia dah pegi masuk University nie ,dia lah yang jadi pembakar semangat aku untuk aku hadapi dunia luar yg lebih extreme nie.Haha.Kalau aku tanya dia "macam mana kat U ,best tak?"And rasa nak gigit je dia sebab dia jawab "Ntah la.Biasa je.Pastuh buat muka innocent.Kalo lah gergaji ada kat sebelah aku dah lama aku tetak dia hidup hidup.Sebel punya pasal -.-"But bagi dia dunia cari kawan kat U nie senang je.And senang terpengaruh.So,he warns me early early dah,dia kata ,"kalo nak berjaya pandai pandai cari kawan yang elok skit,cari yang rajin study."Haaa,OKAY BRO :)

Alhamdulillah ,he made a great and good decision sbb pilih kos yang dia minat even mula mula dia dah terpesong.Haha.Mahu taknya muka nak nangis time bagitau kat ayah yang dia tak minat the first cos that he chose.Haha.Salah sapekan?Huahua.Kali nie dia dah jadi abang yang hebat kepada aku.Haha *hebatlah sangat kan?Dia dah nampak matured dalam semua benda yang dia dah buat.Oh yeah 93's guy.Haha .

Pasnie takde lagi dah istilah jiwa kacau ,or budak mentah mentah lagi and one more thing dialah abang aku yang hensem.Haha.Haiihh.Jap jap.Meh muhasabah diri gak.Adekah aku pon macam tuu jugak?dari kanak kanak ribena nanti bertukar jadi seorang budak ,ehh tak.bukan budak tapi seorang remaja yang matang dari segi attitude and wajah?Haha.Takde la takde la.Memain je..Kenapalah aku rajin sesangat nak cite pasal dia nie?Selalunya aku nie pemalas sikit.Haishh -.-Mau taknye,tengah rajin sangat nie.Rajin nak merepek .Rajin nak bash abang sendiri.Even dalam pengisian nie,banyak cite yang memuji sakan dia nie .Haha.And now,tangan ajak menari atas keyboard lah.Haha.Okaylah , pasnie aku update lagi banyak pasal brothers aku yang lain ye.Haha.Wallahualam.

Ohh brother,kenapa lah buruk sangat buat muka cenggitu?Abis hensem la tu?
Muhammad Zarul Hatiem.

NOTAHATI :Six days to go.Result SPM :(  21 .03 .2013



gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts